Groovey

Η Groovey είναι μια εφαρμογή κρατήσεων καταλυμάτων, η οποία στη βάση της επιχειρηματικής ηθικής στοχεύει αφ’ ενός τη μείωση των τιμών των κρατήσεων καταλυμάτων για τους χρήστες της, αξιοποιώντας την πιθανότητα τα καταλύματα να μείνουν κενά (χωρίς κράτηση) και φέρνοντας σε άμεση επαφή τους διαχειριστές των καταλυμάτων με τους χρήστες, και αφ’ ετέρου τη μεγιστοποίηση της ωφέλειας για τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων περιορίζοντας τα κενά στα καταλύματα και αυξάνοντας τα έσοδά τους . Τα βασικά καινοτομικά εργαλεία της είναι ο συναγωνισμός των καταλυμάτων και το αίτημα μείωσης της τιμής, τα οποία εναρμονίζονται με την απλότητα και την ευκολία στη χρήση της απ' τους χρήστες και τους διαχειριστές των καταλυμάτων. Απευθύνεται στον εγχώριο και εισερχόμενο τουρισμό.

Τα πιο δυνατά σημεία του οργανισμού είναι η επιχειρηματική ηθική, ο «συναγωνισμός» και η «μείωση τιμής», η απλή και εύκολη χρήση των υπηρεσιών και το ότι παρέχονται δωρεάν στους χρήστες.

Η επιχειρηματική ηθική θα εφαρμοστεί στο πλαίσιο της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μέσα απ’ την υιοθέτηση συγκεκριμένων μοντέλων.

ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ

 

ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ

ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

 

Ειλικρίνεια

Αντικειμενικότητα

Ακεραιότητα στις εργασιακές σχέσεις

Ακεραιότητα

Τήρηση υποσχέσεων

Ανεξαρτησία

Αφοσίωση & Φροντίδα

Εμπιστευτικότητα

Λογικότητα & Λογοδοσία

Επάρκεια

Σεβασμός Δικαιωμάτων

Ευθύνη

Συμμόρφωση

Διάρκεια

Δέσμευση εξαιρετικής ποιότητας

Σεβασμός στον άνθρωπο

Ηγεσία

Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος

 

Προστασία

Κοινωνική ευημερία

Ο «συναγωνισμός» λειτουργεί ως εξής: Αφού ο χρήστης περάσει απ’ το πρώτο βήμα επιλέγοντας ημερομηνίες, αριθμό ατόμων και αστέρια- κλειδιά  (ένα απ’ τα δύο ή και τα δύο) επιλέγει τη μια εκ των δύο δυνατοτήτων (συναγωνισμός- μείωση τιμής), αφού ενημερωθεί με σύντομο τρόπο γι’ αυτές. Εφόσον λοιπόν επιλέξει το συναγωνισμό, επιλέγει στο δεύτερο βήμα έναν προορισμό και το ταξίδι ξεκινά. Βρισκόμαστε στο τρίτο βήμα όπου ο χρήστης βλέπει τα εμφανιζόμενα καταλύματα και μπορεί να κάνει κράτηση ή να αξιοποιήσει το συναγωνισμό. Για να ενεργοποιήσει το συναγωνισμό επιλέγει στο τέλος των εμφανιζόμενων καταλυμάτων την ημερομηνία λήξης του ή αποδέχεται την προεπιλεγμένη που είναι η προηγούμενη ημέρα από την άφιξη πατώντας την επιλογή έναρξη συναγωνισμού. Στο συναγωνισμό συμμετέχουν όλα τα εμφανιζόμενα καταλύματα και ο χρήστης μπορεί να κάνει κράτηση με τις νέες/τελικές τιμές. Ο διαχειριστής του καταλύματος απ’ τη μεριά του απ’ τη στιγμή ενεργοποίησης του συναγωνισμού λαμβάνει την αντίστοιχη ειδοποίηση και έχει την ελευθερία να μειώσει την αρχική τιμή του όσο επιθυμεί μέχρι τη λήξη του συναγωνισμού ή όχι, βλέποντας παράλληλα τον αριθμό των καταλυμάτων που συμμετέχουν με τις τελευταίες μεταβολές, και τη μέση τιμή ανά βράδυ των καταλυμάτων που συμμετέχουν( μαζί με το δικό του)με τις τελευταίες μεταβολές. Ο διαχειριστής δεν μπορεί να αυξήσει την τιμή, και μπορεί οποτεδήποτε να εξέλθει απ’ το συναγωνισμό. 

Εφόσον στο  πρώτο βήμα που προαναφέρθηκε ο χρήστης επιλέξει μείωση τιμής, στο δεύτερο βήμα μπορεί να επιλέξει από έναν έως τρείς προορισμούς. Στο τρίτο βήμα ο χρήστης μπορεί όπως και στο συναγωνισμό βλέποντας τα εμφανιζόμενα καταλύματα να κάνει κράτηση ή να αξιοποιήσει το αίτημα μείωσης της τιμής. Πριν ενεργοποιήσει τη μείωση τιμής ενημερώνεται ο χρήστης ότι μπορεί να επιλέξει ποιο ή ποια από τα εμφανιζόμενα καταλύματα θέλει να του στείλουν μειωμένη τιμή. Αν δεν επιλέξει κανένα κατάλυμα το αίτημα της μείωσης τιμής φτάνει σε όλα τα εμφανιζόμενα καταλύματα και το τρίτο βήμα ολοκληρώνεται με την επιλογή μείωση τιμής που εμφανίζεται στο τέλος των εμφανιζόμενων καταλυμάτων. Ο χρήστης λαμβάνει την απάντηση μέσα σε δύο μέρες απ’ τη στιγμή του αιτήματος ή μέχρι το τέλος της προηγούμενης μέρας από την  άφιξη και μπορεί να κάνει κράτηση με τις νέες/τελικές τιμές. Ο διαχειριστής λαμβάνει την ειδοποίηση με το αίτημα μείωσης της τιμής και μπορεί να μειώσει ή όχι την αρχική τιμή του χωρίς να βλέπει άλλα στοιχεία που αφορούν τα άλλα καταλύματα. Επίσης δεν μπορεί να αυξήσει την τιμή, και μπορεί οποτεδήποτε να εξέλθει απ’ τη διαδικασία απάντησης  του αιτήματος.

 Οι υπηρεσίες της  Groovey θα παραδίδονται μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής.  Η μοναδικότητά τους γίνεται εύκολα αντιληπτή με μια σύγκριση με τη Βooking που κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της ηλεκτρονικής αγοράς κρατήσεων καταλυμάτων στην Ελλάδα και παγκοσμίως.

Την Κυριακή 28 Ιανουαρίου του 2018 περίπου 11 το βράδυ έκανα μια έρευνα τιμών στην ιστοσελίδα  booking.com σε τρεις προορισμούς με μεγάλη επισκεψιμότητα, αναζητώντας κατάλυμα αφενός  30Ιαν-01Φεβ (δύο βράδια) και αφετέρου 20Φεβ-22Φεβ (δύο βράδια) και εξάγοντας το μέσο όρο των 17 πρωτοεμφανιζόμενων καταλυμάτων στη σελίδα. Έτσι λοιπόν στο Ναύπλιο ο μέσος όρος τιμής  των 17 πρωτοεμφανιζόμενων καταλυμάτων της σελίδας στο πρώτο διάστημα ήταν 135.70(67.85 βραδιά ) και  στο δεύτερο 121.64(60.82 βραδιά). Αντίστοιχα στη Νάξο στο πρώτο διάστημα 191.29(95.64 βραδιά) και στο δεύτερο 121.76(60.88 βραδιά) και τέλος στην Αράχωβα 166.64(83.32 βραδιά) και 193.64(96.82 βραδιά). Με βάση λοιπόν τις τιμές αυτές βλέπουμε ότι στο Ναύπλιο και στη Νάξο οι τιμές είναι εμφανώς υψηλότερες στο πρώτο διάστημα σε σχέση με το δεύτερο ειδικά στη Νάξο προφανώς γιατί έχει πολύ πιο χαμηλή επισκεψιμότητα τη χειμερινή σε σχέση με τη θερινή περίοδο. Στην Αράχωβα απ’ την άλλη βλέπουμε το ανάποδο  δηλαδή η τιμή να είναι μεγαλύτερη το δεύτερο διάστημα σε σχέση με το πρώτο. Αυτό κατά τη γνώμη μου οφείλεται στην πιο έντονη επιθυμία των διαχειριστών καταλυμάτων να προσελκύσουν τον κόσμο άμεσα καθώς η Αράχωβα αποτελεί έναν κατεξοχήν χειμερινό προορισμό με μεγάλη επισκεψιμότητα. Το παράδειγμα λοιπόν της Αράχωβας που δεν αποτελεί τον κανόνα στη booking,  με βάση τις αναζητήσεις μου και πριν το σχεδιασμό της εφαρμογής είναι η δηλωμένη στόχευση της Groovey. Με αφετηρία τη σκέψη να καλυφθούν τα κενά στα καταλύματα θα μπορούν οι διαχειριστές τους κατόπιν των αιτημάτων των χρηστών να μειώσουν την τιμή όσο επιθυμούν ώστε να υπάρξει αμφίπλευρη ικανοποίηση, και οι χρήστες να οδηγηθούν στην κράτηση. Αυτή η λογική θα έχει μεγαλύτερη αξία για τα μέρη όσο πιο κοντά  χρονικά βρίσκεται η εκδήλωση ενδιαφέροντος του χρήστη στην ημερομηνία άφιξης που έχει δηλώσει αλλά θα λειτουργεί αναλογικά και όταν το διάστημα αυτό είναι μεγαλύτερο λόγω της άμεσης επαφής μεταξύ καταλυμάτων και χρηστών καθώς και λόγω της ανυπαρξίας δεσμεύσεων ιδίως για τους διαχειριστές των καταλυμάτων. Αυτό είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Groovey, στον οποίο θα δοθεί έμφαση ώστε να γίνει κατανοητό απ’ τα μέρη και να αντλήσουν τη μέγιστη ωφέλεια.

Με βάση τα παρακάτω πραγματικά στοιχεία μιας οικογενειακής επιχείρησης που βρίσκεται στα Ίρια Αργολίδας (22χλμ έξω απ’ το Ναύπλιο) για το καλοκαίρι του 2017:

Σύνολο δωματίων/διαμερισμάτων:  11

Ημέρες λειτουργίας:  100

Συνολικές κρατήσεις:  130

Κρατήσεις από Booking:  52

Αριθμός κρατήσεων εσωτερικού : 27

Μέσος αριθμός ημερών κρατήσεων εσωτερικού: 6

Αριθμός κρατήσεων εξωτερικού : 25

Μέσος αριθμός ημερών κρατήσεων εξωτερικού: 9

Μέση τιμή καταλύματος ανά βράδυ (Booking): 42€

Αν υποθέσουμε ότι όλα τα καταλύματα της Βooking στην Ελλάδα περίπου 35.000 (πηγή:booking.com) διενεργούν κατά μέσο όρο 6 εγχώριες κρατήσεις ανά έτος (ασφαλής πρόβλεψη). Έχουμε  35.000 χ 6=210.000 κρατήσεις το χρόνο μέσω διαδικτύου.

Η Groovey λοιπόν στοχεύει με πλήρη προσήλωση στο στόχο της τιμής και λαμβάνοντας ασφαλείς προβλέψεις : Στον πρώτο χρόνο 6.000 (εγχώριες κρατήσεις) χ 8,4€ μέση προμήθεια ανά κράτηση (3 διανυκτερεύσεις κατά μέσο όρο,35€ περίπου η μέση βραδιά,8% μέση προμήθεια(10% προμήθεια  για τις απευθείας κρατήσεις και 2 με 3% προμήθεια ανά κράτηση για τους συνεργάτες (affiliates) ανάλογα με τις επιδόσεις) =  50.400€ έσοδα. Το δεύτερο χρόνο στοχεύει σε διπλασιασμό των εγχώριων κρατήσεων με ταυτόχρονη αύξηση των συνεργαζόμενων καταλυμάτων και την είσοδό της στον εισερχόμενο τουρισμό.

Στην αρχή η Groovey πριν αρχίσει να έχει έσοδα στόχος είναι να καταχωρίσει τα περισσότερα καταλύματα απ’ το νομό στον οποίο θα έχει την έδρα της .Στο πλαίσιο του μάρκετινγκ στόχος είναι να δημιουργηθεί  μεταξύ των άλλων ένα πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών (affiliates) που θα αμοίβονται με προμήθεια απ’ τις κρατήσεις και μέσω ενός συστήματος επίτευξης στόχων να ενταχθούν ανάλογα με την οικονομική πορεία της εταιρίας στο ανθρώπινο δυναμικό της.To σχέδιο για το μάρκετινγκ  θα καταρτιστεί από ειδικό. Το σύνολο των κύριων καταλυμάτων (ξενοδοχείων) στην Ελλάδα είναι 10.143 και το σύνολο των μη κύριων (ΕΕΔΔ) 28.085 (πηγή: www.mintour.gov.gr/Statistics/mhtedata 10 Ιανουαρίου 2018). Ο στόχος για τον πρώτο χρόνο με κατά το δυνατό αναλογική κάλυψη της επικράτειας είναι κατ’ ελάχιστο 2.000 καταλύματα (5,3% περίπου των συνολικών καταλυμάτων) .

Αναφορικά με τον κλάδο που ανήκει η εταιρία παραθέτω στοιχεία που αφορούν τον εισερχόμενο τουρισμό στη χώρα μας και την προοπτική του πηγή: περιοδική μελέτη ΣΕΤΕ (Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) Ιούλιος 2016.

Αφίξεις: 23.599.500 Διανυκτερεύσεις: 185.027.100 Διανυκτερεύσεις/ταξιδιώτη: 7.8 Έσοδα/ταξιδιώτη: 580€ Έσοδα/διανυκτέρευση 74€

Προβλέψεις 2021: 32.000.000-245.000.000-7.2-560€-75€

Βασικοί ανταγωνιστές είναι, η expedia.com που δραστηριοποιείται μέσω της hotels.com στην Ελλάδα και κατέχει μαζί με τη booking.com το 80% όλων των πωλήσεων ευρωπαϊκών ξενοδοχείων από OTAs (online ταξιδιωτικά γραφεία )(πηγή http://traveldailynews.gr/news/article/62719, 28 Ιουλίου 2016). Επίσης η e-Travel Α.Ε που δρα μέσω του pamediakopes.gr, η TripAdvisor.com.gr με έδρα τις ΗΠΑ που δεν δραστηριοποιούνται μόνο στις κρατήσεις καταλυμάτων και τέλος η ekdromi.gr που ασχολείται αποκλειστικά με κρατήσεις ξενοδοχείων και ξενώνων και ανήκει στην ATNET…Α.Ε Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής είναι η booking.com με 35.223 καταλύματα στην Ελλάδα (πηγή:booking.com). Όλες οι καινοτομίες της Groovey κύριες και  δευτερεύουσες είναι ουσιαστικά η μετατροπή των αρνητικών σημείων-ελλείψεων της Booking σε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τη Groovey. Αυτή είναι μια αντικειμενικά ελέγξιμη άποψη.Τα ανταγωνιστικά όπλα της Groovey πέρα απ’ ότι προαναφέρθηκε είναι η χαμηλότερη προμήθεια (10% έναντι 15% της Booking), το πανευρωπαϊκό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (γραφείο Μονάχου) που θα επιδιωχθεί σε μέθοδο και προϊόν και η μακροπρόθεσμη μεγιστοποίηση των κερδών ακόμα και με πτώση του ποσοστού προμήθειας προκειμένου να αποτραπεί η είσοδος νέων ανταγωνιστών και η αντίδραση των ήδη υπάρχοντων.   

Τα σημαντικότερα κόστη: δημιουργία εφαρμογής και ιστοχώρου 10.000€, ευρωπαϊκό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (γραφείο Μονάχου) 6.000€, εργαζόμενος-υπεύθυνος μάρκετινγκ 18.000 (με ασφαλιστικές εισφορές), έξοδα ενοικίασης γραφείων και νομικού προσώπου (ΙΚΕ) 8.000€,  έξοδα μάρκετινγκ 12.000€. Τυχόν αποκλίσεις προς τα κάτω θα μεταφερθούν στο μάρκετινγκ που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την ανάπτυξη του οργανισμού. Συνολικό ποσό χρηματοδότησης:60.000€. Από αύριο θα μπορούσε να αρχίσει ο προγραμματισμός, και η επίσημη έναρξη εργασιών σε 2 μήνες περίπου (με την ολοκλήρωσή του).

Καραμπάς Ιωάννης-Διευθύνων Σύμβουλος (CEO), 25 ετών. Απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου πανεπιστημίου και μεταπτυχιακός φοιτητής του προγράμματος Δίκαιο, Τεχνολογία, Οικονομία του ίδιου τμήματος.

Οι αξίες μου: ηθικότητα, ευγένεια, σεβασμός, δικαιοσύνη-αμεροληψία,  ειλικρίνεια, ανθρωπισμός, διαλλακτικότητα και αντικειμενικότητα. Οι ικανότητές μου: στοχοπροσήλωση, προγραμματισμός, οργάνωση, δημιουργικότητα, μεθοδικότητα, διαχείριση χρόνου,  υπομονή, επιμονή και αυτοέλεγχος.

Επιπλέον πληροφορίες:Κρίνω σκόπιμο να αναφέρω ότι ο σχεδιασμός της εφαρμογής-ιστοχώρου έχει ολοκληρωθεί. Περιγράφονται  αναλυτικά όλες οι λειτουργίες χρηστών και διαχειριστών .Τα υποχρεωτικά και προαιρετικά χαρακτηριστικά των καταλυμάτων έχουν επιλεχθεί και κατηγοριοποιηθεί  κατάλληλα με βάση τη νομοθεσία του διαδικτυακού τόπου κατάταξης ξενοδοχείων και ΕΕΔΔ του ΞΕΕ: (Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας) https://cert.grhotels.gr/Account/Login?ReturnUrl=%2f.

Στο πλαίσιο αυτό θα επεξηγήσω την απλή και εύκολη χρήση των υπηρεσιών της Groovey που προαναφέρθηκε στα δυνατά της σημεία.

Όσον αφορά τα καταλύματα οι διαχειριστές/ιδιοκτήτες μαζί με τα βασικά τους στοιχεία (ονοματεπώνυμο ιδιοκτήτη, επωνυμία καταλύματος κλπ) καταχωρούν ανά κατάλυμα την κατάταξή του σε αστέρια ή κλειδιά ανάλογα αν είναι ξενοδοχείο ή ΕΕΔΔ (Ενοικιαζόμενο Επιπλωμένο Δωμάτιο Διαμέρισμα). Αυτό σημαίνει ότι ο διαχειριστής επιλέγει με ένα κλικ τα υποχρεωτικά βάση νόμου χαρακτηριστικά της κατηγορίας που δήλωσε χωρίς να πρέπει να τα αναφέρει και να τα περιγράψει. Στη συνέχεια με βάση τη νομοθεσία και την ισορροπία απλότητας-πληρότητας επιλέγει τα προαιρετικά χαρακτηριστικά (έχουν αφαιρεθεί κάποια επουσιώδη προαιρετικά χαρακτηριστικά του νόμου)  και ό, τι άλλο αφορά το κατάλυμα φωτογραφίες, στοιχεία τοποθεσίας κλπ μέσω του  συστήματος γρήγορης καταχώρισης. Αφενός δηλαδή δεν αναφέρει προαιρετικά χαρακτηριστικά (τα βρίσκει έτοιμα) και αφετέρου εμφανίζονται σε μια μοιρασμένη οθόνη τα ονόματα των δωματίων/διαμερισμάτων/σουιτών κλπ  που έχει δηλώσει και τα αντιστοιχεί στο άλλο μισό της οθόνης με τα χαρακτηριστικά. Αυτή η διαδικασία αφορά όλων των ειδών τις σχετικές καταχωρίσεις. Κλείνοντας το μέρος των διαχειριστών ,λαμβάνουν στο χρονολόγιο τους χρονολογικά τις ειδοποιήσεις των χρηστών και μέσα από αυτό υποβάλλουν εύκολα τη νέα τιμή ή διατηρείται αυτόματα η προηγούμενη/αρχική. Ενεργοποιούν ή απενεργοποιούν ανά πάσα στιγμή το κατάλυμά τους και διαχειρίζονται εύκολα τους ανοιχτούς συναγωνισμούς-αιτήματα και το ιστορικό (κλεισμένοι συναγωνισμοί-αιτήματα).

Απ’ την άλλη πλευρά οι χρήστες πέρα από τα βασικά καινοτομικά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους (συναγωνισμό-μείωση τιμής) στο πλαίσιο της απλότητας και ευκολίας μπορούν να δουν στην αρχική σελίδα της εφαρμογής-σάιτ τα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν σε όλες τις κατηγορίες κλειδιών και αστεριών αντίστοιχα προκειμένου να αποφασίσουν με ποιοτικά κριτήρια τι επιθυμούν και να μη χρειαστεί να ξαναδιαβάσουν τις παροχές αυτές στο κάθε κατάλυμα δαπανώντας κόπο και χρόνο (θα υπάρχουν και στο προφίλ του κάθε καταλύματος). Επίσης θα απολαύσουν τη λειτουργία της γρήγορης περιήγησης με βάση την οποία θα έχουν μπροστά τους το σύνολο των σημαντικών πληροφοριών για το κατάλυμα και θα μπορούν με ένα κλίκ να κάνουν κράτηση χωρίς να δαπανήσουν χρόνο και κόπο να μπαίνουν στο αναλυτικό προφίλ του καταλύματος και να επιστρέφουν πίσω για να μεταβούν στο επόμενο κατάλυμα. Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι λόγω του ότι η Groovey δίνει έμφαση στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής είναι μέσα στους επικοινωνιακούς της στόχους  τα καταλύματα να δώσουν τη δυνατότητα στους χρήστες για εύκολες και γρήγορες κρατήσεις με τα λιγότερα δυνατά στοιχεία π.χ χωρίς στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Η εναλλακτική της Groovey είναι τα επιπλέον στοιχεία ή πληροφορίες για την κράτηση να αποστέλλονται με ένα μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη ώστε να έχει διανύσει ήδη ακούραστα το μισό δρόμο για την ολοκλήρωσή της. Ακόμη πρέπει να αναφέρουμε  ότι οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν τα αγαπημένα τους καταλύματα ώστε στη συνέχεια να τα βλέπουν στη κορυφή της λίστας των εμφανιζόμενων με τη χρονική σειρά που τα επέλεξαν (το κατάλυμα θα γνωρίζει ότι ανήκει στα αγαπημένα). Κλείνοντας, στη λειτουργία της «μείωσης τιμής» θα μπορούν να επιλέξουν σε ποια συγκεκριμένα καταλύματα θα φτάσει το αίτημα αποκλείοντας όλα τα άλλα που εμφανίστηκαν, και όσον αφορά την τοποθεσία του καταλύματος θα βλέπουν με σύντομο τρόπο το μέσο και το χρόνο περίπου προς το κατάλυμα από τα βασικά σημεία προσέλευσης π.χ από λιμάνι και τα ίδια στοιχεία για σημαντικούς προορισμούς από το κατάλυμα, τα οποία θα καταχωρεί ο διαχειριστής.


Κωδικός Ιδέας

2503

Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Ιωάννης Καραμπάς

Ιδιότητα

Εκτός Κοινότητας ΠΑ

Κατηγορία Υποβολής

Θεματική Κατηγορία

Τουρισμός-Πολιτισμός-Περιβάλλον

Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα;

Όχι