Script-Up

Το Script-Up είναι μια καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να διαφημίσει δωρεάν έντυπο υλικό δικής του πνευματικής ιδιοκτησίας και πιο συγκεκριμένα αναλυτικές περιλήψεις ολοκληρωμένων σεναρίων που θα σχετίζονται με ταινίες, σειρές, θεατρικές παραστάσεις, βιβλία και βιντεοπαιχνίδια.

Η αξιολόγηση/κριτική των αναγνωστών θα αποτελεί για τους υποψηφίους παραγωγούς/εκδότες (που αναζητούν νέες ιδέες) το πρώτο μήνυμα για το πόσο αρεστό είναι ένα σενάριο ως ιδέα στο κοινό, ώστε οι ίδιοι να ζητήσουν να το διαβάσουν ολοκληρωμένο κι εν συνεχεία να το υλοποιήσει.

Η αξία του Script-Up έγκειται στο γεγονός ότι λύνει τρία υπαρκτά προβλήματα στο χώρο της βιομηχανίας του θεάματος: 1) τη δυσκολία υλοποίησης φιλόδοξων σεναρίων-παραγωγών σε χώρες με μικρές εταιρείες παραγωγής (πχ Ελλάδα), 2) την έλλειψη εύκολου τρόπου διαφήμισης ενός σεναρίου, 3) τα υπέρογκα ποσά που πρέπει ο δημιουργός να πληρώσει σε ατζέντηδες ώστε να προωθήσουν το σενάριό του, χωρίς πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Tο Script-Up είναι ανταγωνιστικό βάσει του τρόπου λειτουργίας του αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρει. Πιο συγκεκριμένα:

Είναι η πρώτη πλατφόρμα παγκοσμίως η οποία παραθέτει όλα τα είδη μυθοπλασίας τα οποία εμπεριέχουν ως πυλώνα το σενάριο (Κινηματογράφος, Τηλεόραση, Θέατρο, Συγγραφή Βιβλίων, Βιντεοπαιχνίδια) με προοπτική να προσθέσει και άλλα.

Είναι πολύ εύκολο στην χρήση. Ο σεναριογράφος θα ανεβάζει στην πλατφόρμα την περίληψη του σεναρίου του στα Αγγλικά, ώστε να γίνει κατανοητό παγκοσμίως (ασχέτως από την αρχική γλώσσα του σεναρίου του) (Ανεβάζοντας την περίληψη ο σεναριογράφος αισθάνεται περισσότερη ασφάλεια από το να ανέβαζε ολόκληρο το σενάριο.)

Το Script-Up δεν βασίζεται στην γνώμη των τηλεκριτικών επιτροπών (όσον αφορά την αξιολόγηση των σεναρίων) η οποία πολλές φορές έχει αποδειχτεί αμφιλεγόμενη και περιοριστική. Αντιθέτως δίνουμε βάση στην γνώμη του κοινού, που είναι ο τελικός αποδέκτης της Βιομηχανίας του θεάματος και για αυτό τον λόγο του δίνουμε την δυνατότητα μέσω της πλατφόρμας μας να εκφράσει ποιο σενάριο θεωρεί άξιο προς υλοποίηση.

Είναι εύκολο ως προς την ανάγνωση. Ο αναγνώστης, ο οποίος θα έχει ενεργό ρόλο σχολιάζοντας και βαθμολογώντας , θα διαβάζει περιλήψεις και όχι ολόκληρα σενάρια που μπορεί να τον κουράσουν. (Η περίληψη επιλέχτηκε σκοπίμως, ως μια γραπτή μορφή trailer (ταινίες, σειρές κλπ), η οποία έχει σκοπό να ενθουσιάσει τον αναγνώστη.)

Ο αναγνώστης θα ανταμείβεται, κατόπιν κληρώσεων, με ιδιαίτερα βραβεία τα οποία θα του δίνουν κίνητρο να συμμετάσχει στην ανάγνωση και την βαθμολόγηση, όπως συμμετοχή στην ταινία ή στην σειρά που θα υλοποιηθεί ως κομπάρσος, ονομασία κάποιου χαρακτήρα βιβλίου, θεατρικής παράστασης ή βιντεοπαιχνιδιού με το όνομα του νικητή αναγνώστη και άλλα υλικά βραβεία.

Η αγοραστική αξία του σεναρίου, ανάλογα με την βαθμολογία και τα σχόλια του αναγνώστη ανεβαίνει. Έτσι ο σεναριογράφος μπορεί να διαπραγματευτεί με καλύτερους όρους που πιθανόν να μην επιτύγχανε μόνος του.

Το trademark Script-Up, το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις υπηρεσίες που παρέχει και συγκρατείται εύκολα στη μνήμη του χρήστη.

Αφουγκράζεται την ανάγκη που αισθάνονται οι αναγνώστες να δουν νέες ιδέες οι οποίες θα μπορούσαν να είναι και δικές τους (άρα και κίνητρο για την συμμετοχή νέων σεναριογράφων).

Ποντάρει στην οικονομική κρίση. Όσο κι αν ακούγεται αμφιλεγόμενο, είναι ο πιο ευεργετικός παράγοντας για το Script-Up. Στην εποχή μας είναι πολύ δύσκολο ένας παραγωγός/εκδότης να επενδύσει σε κάτι όπως παλιά. Μέσω του Script-Up έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα ήθελε ο κόσμος να δει από το να επενδύσει στα τυφλά.

Σε πρώτο στάδιο η πλατφόρμα είναι ελεύθερη για τον σεναριογράφο να ανεβάσει τις περιλήψεις των σεναρίων του. Μελλοντικά θα προστεθούν premium λογαριασμοί με περισσότερα καινοτόμα εργαλεία για τον σεναριογράφο ώστε να παρουσιάζει το σενάριο του πιο ολοκληρωμένο και με πιο πολλές λεπτομέρειες. Ταυτόχρονα θέλουμε να διεξάγουμε διαγωνισμούς σεναρίου σε συνεργασία με εταιρείες παραγωγής από τις οποίες σκοπός μας είναι λάβουμε χορηγίες όσο θα διαρκεί ο εκάστοτε διαγωνισμός.

Η προώθηση του Script-Up θα γίνει κυρίως χρησιμοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter) αλλά και μέσω συγκεκριμένων στρατηγικών διαφήμισης όπως Google Adwords, SEO, banners κτλ. ανάλογα με το εκάστοτε budget μας, ώστε να γίνει ευρέως γνωστό σε σεναριογράφους, αναγνώστες και παραγωγούς/εκδότες.

Ταυτόχρονα η ομάδα μας συζητάει ήδη με εταιρείες παραγωγής στην Ελλάδα, για την διεξαγωγή διαγωνισμών σεναρίου όπου το καλύτερο θα ψηφίζεται από τον κόσμο.

Έχοντας κάνει ενδελεχή έρευνα αγοράς η ομάδα μας κατέληξε σε κάποια ενδιαφέροντα συμπεράσματα ως προς το μέγεθος της αγοράς που θέλουμε να εισέλθουμε και τα έσοδά της :

Έσοδα: $51B για το 2015 στην Αμερική

Ταινίες: Οι παραγωγές ταινιών ετησίως και κατά μέσο όρο, στις δέκα μεγαλύτερες αγορές του κόσμου (Ινδία, Κίνα, Αμερική, Ιαπωνία, Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Βόρεια Κορέα και Ιταλία) ανέρχονται τις 7000.

Σειρές: Οι παραγωγές σειρών μόνο στην αγορά της Αμερικής, για την σεζόν 2013/2014 ανέρχονταν στις 302

Έσοδα: $37B ετησίως στην Αμερική

Το Script-Up λοιπόν έχει ως στόχο να εισέλθει σε μια αχανή αγορά με πολύ μεγάλα κέρδη, βοηθώντας ταυτόχρονα σεναριογράφους από όλο τον κόσμο και κυρίως από χώρες με οικονομικές δυσκολίες, να διαφημιστούν παγκοσμίως.

Έσοδα: $90B ετησίως σε παγκόσμιο επίπεδο

Βιντεοπαιχνίδια : Οι παραγωγές βιντεοπαιχνιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα 970 ετήσια

Έσοδα: $91B για το 2016 σε παγκόσμιο επίπεδο

Θεατρικές παραστάσεις: Τα έσοδα από θεατρικές παραστάσεις μόνο στην Αμερική από το 2006-2016 ανέρχονται κοντά στα : $1,2B

Βιβλία: Οι εκδόσεις βιβλίων στις μεγαλύτερες χώρες του κόσμου μπορούν να φτάσουν από τους 80.000 έως και 450.000 τίτλους τον χρόνο

Ανάλυση ανταγωνισμού

Εμβαθύνοντας την έρευνα μας εντοπίσαμε τους ανταγωνιστές μας οι οποίοι λειτουργούν με διαφορετική φιλοσοφία από την δική μας. Πιο συγκεκριμένα.

Πλατφόρμες crowd funding (Kickstarter, Indiegogo): Απευθύνονται σε κόσμο ο οποίος έχει ένα στοιχειώδες κεφάλαιο για την υλοποίηση κάποιου demo και σε χρήστες οι οποίοι επίσης εναποθέτουν ποσά για την υλοποίηση. Δεν έχουν όμως όλοι οι άνθρωποι την ίδια οικονομική ευχέρεια ώστε να υλοποιήσουν το οποιοδήποτε demo. Το Script-Up απευθύνεται στους ανθρώπους εκείνους οι οποίοι το μοναδικό κεφάλαιο που έχουν να διαθέσουν είναι η φαντασία τους και η δημιουργικότητα τους.

Αmazon Studios: Τα σενάρια που αποστέλλονται και αξιολογούνται μόνο από την ομάδα του Amazon, δέχονται μόνο ταινίες και συγκεκριμένες σειρές, ενώ ο αναγνώστης δε συμμετέχει στην αξιολόγησή τους. Αυτό σημαίνει ότι ο σεναριογράφος είναι έρμαιο μιας οποιαδήποτε φτηνής αγοραπωλησίας, χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για την πραγματική αξία του σεναρίου του, ενώ σεναριογράφοι οι οποίοι ασχολούνται με τις θεατρικές παραστάσεις ή τα βιντεοπαιχνίδια δεν απασχολούν την εκάστοτε εταιρεία.

Screencraft: O σεναριογράφος συμμετέχει μόνο σε διαγωνισμούς που γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να διαφημίσει το σενάριό του. Συγκριμένα είδη σεναρίων παραθέτονται για την συμμετοχή, ενώ ο αναγνώστης δε συμμετέχει στην αξιολόγησή τους. Αν λοιπόν δεν υφίσταται κάποιος διαγωνισμός, ο σεναριογράφος δεν μπορεί να παρουσιάσει δείγμα της δουλειάς του.

Greenlightmymovie: Μόνο ειδικοί αξιολογούν τα σενάρια, χωρίς να παρέχεται η δυνατότητα στους αναγνώστες να συμμετέχουν στην αξιολόγηση. Επίσης, δεν μπορεί κάποιος να διαφημίσει το σενάριο του, με αποτέλεσμα ο σεναριογράφος να πληρώνει ατζέντη για να το προωθήσει.

Inktip & Blacklist: Πλατφόρμες που φέρνουν σε επικοινωνία μόνο τον σεναριογράφο και τον Παραγωγό χωρίς ο κόσμος να προσφέρει feedback.

Το Script-Up είναι ήδη έτοιμο σε beta-version. Ταυτόχρονα έχει γίνει κατοχύρωση του Trademark στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέχρι το 2025 καθώς και του αντίστοιχου domain.

Στην κατασκευή της πλατφόρμας του Script-Up χρησιμοποιούνται οι παρακάτω τεχνολογίες. Στο Back-End χρησιμοποιείται η γλώσσα PHP και πιο συγκεκριμένα το PHP Framework Codeigniter που πάνω σε αυτό στήθηκε όλη η λογική και οι λειτουργίες του site. Για την αποθήκευση και τη διαχείριση των δεδομένων του site χρησιμοποιείται η βάση δεδομένων MySQL. Στο Front-End χρησιμοποιούνται οι τεχνολογίες HTML, CSS, Javascript (vanilla) και jQuery. Για το hosting του site χρησιμοποιείται ένας Linux Server με Apache για την επεξεργασία των PHP scripts.

Διαβάζοντας σχόλια από γνωστά site (Imdb, YouTube κλπ) βλέπουμε μια μεγάλη δυσαρέσκεια του κόσμου για τις ταινίες, σειρές κλπ που υλοποιούνται.

Κάποτε για να μπορέσει κάποιος να γυρίσει ένα βίντεο και να το διαφημίσει χρειαζόταν ειδικούς cameramen. Με την δημιουργία του YouTube και την άνοδο των smartphone ο οποιοσδήποτε πλέον μπορεί να δημιουργήσει ένα βίντεο και να το διαφημίσει. Θεωρούμε ότι η στιγμή που και ο απλός κόσμος θα μπορεί να γράψει ένα σενάριο και να το διαφημίσει πλησιάζει και θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι στους οποίους αυτό το σενάριο θα διαφημιστεί.

Η ομάδα μας:

1) Παύλος Φωτιάδης CEO 35ετών (Mechanical Engineering):

Αρμοδιότητες: Public Relations, εκπροσώπηση εταιρείας σε συμφωνίες, επίβλεψη και βελτίωση επιχειρηματικού μοντέλου.

2) Αντώνης Τριανταφυλλόπουλος 22 ετών (Full Stack Developer):

Αρμοδιότητες: Υλοποίηση, διαχείριση, συντήρηση και βελτιστοποίηση του site/πλατφόρμας. Διαχείριση και συντήρηση Linux Server.

3) Βασίλης Παπαδόπουλος 32ετών (BackEnd developer):

Αρμοδιότητες: Υλοποίηση, διαχείριση, συντήρηση και βελτιστοποίηση βάσεων δεδομένων. Διαχείριση και συντήρηση Windows Server.

4) Μαρί Μπαραζιάν 31 ετών(MathematicianStatistician):

Αρμοδιότητες: Οικονομική διαχείριση, βελτίωση του επιχειρηματικού μοντέλου, ανάπτυξη αλγορίθμων για τον τρόπο λειτουργίας του και την αποδοτικότητά του, συνεισφορά στην ανάλυση των δεδομένων του ScriptUp, επικοινωνία με τους χρήστες της πλατφόρμας για απορίες ως προς τον τρόπο λειτουργίας της καθώς και με τους παραγωγούς/εκδότες.


Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Παύλος Φωτιάδης

Ιδιότητα

Εκτός Κοινότητας ΠΑ

Ονοματεπώνυμο 2ου Μέλους

Μπαραζιάν Μαρί

Ονοματεπώνυμο 3ου Μέλους

Αντώνης Τριανταφυλλόπουλος

Ονοματεπώνυμο 4ου Μέλους

Βασίλης Παπαδόπουλος

Κατηγορία Υποβολής

Θεματική Κατηγορία

Πληροφορική-Τηλεπικοινωνίες-Διακυβέρνηση-Κοινωνία

Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα;

Όχι