Smart List

Η Smart List είναι μια εφάρμογη που σκοπεύει στην οικονομικότερη αγόρα προϊόντος του καταναλωτή απο τα Super Markets.Στόχο έχει να βρεί το συγκεκριμένο προϊόν που επιθυμεί ο καταναλωτής στην χαμηλότερη τιμή, απο τα διαθέσιμα Super Market της περιοχής του.Μια τέτοια εφαρμογή είναι απόλυτα χρήσιμη για κάθε νοικοκυρίο,για καθέ φοιτητή και για καθένα που θέλει να μην ξοδεύει μια περουσία στα Super Markets.

Η Smart List είναι μια καινοτόμα ιδέα-εφαρμογή για τα ελληνικά δεδομένα. Δίνει την λύση για τη μέγιστη εξοικονόμηση χρημάτων στη λίστα για τα ψώνια  των super markets. Ο κάτοχος της εφαρμογής επιλέγει την τοποθεσία, αναγράφει το προϊόν που επιθυμεί και η SmartList του δείχνει την καλύτερη τιμή που μπορεί να βρεί στην περιοχή του.H εφαρμογή θα το αποθηκεύει και στο τέλος θα παρουσιάζει την λίστα. Οι καταναλωτές με αυτό τον τρόπο θα μπορούν να δημιουργήσουν την οικονομικότερη λίστα με τα ψώνια τους απο τα κοντινά τους SuperMarkets. Το μοντέλο εσόδων μας αρχικά θα αποτελείται απο τις διαφιμήσεις και με την εξέλιξη της εφαρμογής θα ανασυγκροτηθεί αναλόγως.

Η SmartList θα απευθύνεται στο μεγαλύτερο ποσοστό της στα νοικοκυρία, τα οποία δημιουργούν τον μεγαλύτερο τζίρο στα supermarkets καθώς και σε φοιτητές που το budget τους ειναι περιορισμένο.Θα υπάρχει απλουστευμένη σχεδίαση στην εξέλιξή της, όπου θα είναι προσβάσιμη και απο την τρίτη ηλικία.Πρόσφατες μελέτες δείχνουν οτι το 1/3 του εισοδήματος μιας ελληνικής τετραμελούς οικογένειας διατίθεται στην αγορά τροφίμων και άλλων καταναλωτικών προϊόντων σε μικρά ή μεγάλα-αλυσίδες supermarkets σε όλη την ελληνική επικράτεια.Με δεδομένο τα παραπάνω στοιχεία γίνεται αντιληπτό οτι μια τέτοια εφαρμογή θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο έρευνας αλλά και εξοικονόμησης χρημάτων για κάθε Έλληνα καταναλωτή.

Κλάδος της εφαρμογής είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο το οποίο ανθίζει στις μέρες μας,καταλαμβάνει περισσότερο χώρο στις αγορές μας χρόνο με το χρόνο και τείνει να ξεπεράσει σε τζίρο την «φυσική αγορά». Η επισκεψιμότητα και ο τζίρος των ελληνικών e-shops κάθε χρόνο αυξάνεται εντυπωσιακά και θεωρείται τόσο πανελλαδικά όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο ένας ταχεία αναπτυσσόμενος κλάδος με πλήθος επενδύσεων. Τα ελληνικά e-shops έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των Eλλήνων καταναλωτών καθώς το 75% των αγορών τους γίνεται online. H SmartList δεν έχει ιδιαίτερους ανταγωνιστές, καθώς προσεγγίζει την αγορά με πολύ διαφορετικό τρόπο.

H ομάδα αποτελείται απο 3 μέλη εκ των οποίων οι 2 έχουν πολύ καλη γνώση της αγοράς, εμπειρία στην αντιμετώπιση κινδύνων και έχουν λάβει χώρα στην υλοποίηση αντίστοιχων project.
 

1) Δημήτριος Τσουπάκης : Φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων

2) Ευάγγελος Τσουπάκης : Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Πανεπηστήμιο του Κολοράντο στις ΗΠΑ. Έχει δουλέψει σε μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Ασχολείται με οικονομοτεχνικές μελέτες καθώς και με επιμορφώσεις ως πιστοποιημένος επιμορφωτής ΕΟΠΕΠ.

3) Στυλιανός Ορφανάκης : Eίναι Καθηγητής (M.Sc) Φυσικών και Θετικών Επιστημών στη Δημόσια Εκπαίδευση, έχει εξειδικευθεί στην Τραπεζική Διοίκηση και σε Παράγωγα Προϊόντα ενώ έχει δουλέψει και ως Επενδυτικός Σύμβουλος στην Ιδιωτική Τραπεζική (Alpha Private Bank – Όμιλος ALPHA BANK).

 

Κωδικός Ιδέας

2458

Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Δημήτριος Τσουπάκης

Ιδιότητα

Φοιτητής ΠΑ

Τμήμα Πανεπιστήμιου Αιγαίου

Διοίκησης Επιχειρήσεων

Ονοματεπώνυμο 2ου Μέλους

Ευάγγελος Τσουπάκης

Ονοματεπώνυμο 3ου Μέλους

Στυλιανός Ορφανάκης

Κατηγορία Υποβολής

Θεματική Κατηγορία

Πληροφορική-Τηλεπικοινωνίες-Διακυβέρνηση-Κοινωνία

Η ιδέα σας έχει τύχει εμπορικής εφαρμογής μέχρι τώρα;

Όχι